איך להגדיל את המכירות מהחנות אמזון שלכם

  • by

מבוא: כיצד למכור יותר באמזון עם אסטרטגיית השיווק הנכונה

אמזון היא חברת המסחר האלקטרוני הגדולה בעולם. זה גם אחד התחרותיים ביותר.

כדי להתבלט, אתה צריך שתהיה לך אסטרטגיית שיווק שמתאימה לחנות שלך ומקלה על קונים באמזון למצוא את המוצרים שלך.

הצעד הראשון הוא ליצור רשימת מוצר נהדרת עם תמונות ועותק באיכות גבוהה שמתארת את המוצר שלך בפירוט. אבל אם אתה רוצה יותר מכירות, אז אתה צריך לקחת את הדברים צעד קדימה על ידי שימוש בטקטיקות שיווק יעילות כמו פרסום PPC, שיווק בדוא"ל, פרסום במדיה חברתית ועוד.

במאמר זה נשתף אתכם כיצד למכור יותר באמזון עם אסטרטגיית שיווק נכונה.

אמזון היא כלי רב עוצמה עבור מוכרים שרוצים להגדיל את המכירות שלהם. זוהי גם דרך מצוינת עבור מוכרים חדשים להתחיל, כי היא מספקת כלים רבים שיכולים לעזור להם להגיע ללקוחות חדשים ולהגדיל את המכירות שלהם. לאמזון יש בסיס לקוחות נרחב, מה שאומר שיש מיליוני לקוחות פוטנציאליים שרק מחכים לקנות מהחנות שלך.

אסטרטגיית השקת מוצר למכירות מוצלחות באמזון

אמזון היא לא רק שוק, היא גם חנות קמעונאית. אמזון תמיד הייתה הבחירה הראשונה עבור אנשים רבים שרוצים לקנות דברים באינטרנט.

אסטרטגיית המכירה של חנות אמזון היא כדלקמן:

– צור אסטרטגיית השקת מוצר שיכולה להגדיל את המכירות באמזון.

– בנה מותג חזק על ידי זיהוי ובידול המוצרים שלך בשוק.

– צור דף מוצר אטרקטיבי ואינפורמטיבי שיניע את הקונים לקנות את המוצרים שלך.

אמזון היא הקמעונאית המקוונת הגדולה בעולם, והיא הפכה לשם דבר. זוהי גם החברה השלישית בגודלה בעולם לפי הכנסות, וכאשר משלבים את השווי הנקי שלה עם השווי הנקי של ג'ף בזוס, היא הופכת לחברה העשירה בעולם.

השקת מוצר באמזון היא דרך מצוינת להגדיל את המכירות שלך, אבל אנשים רבים לא יודעים איך לעשות את זה כמו שצריך. אשתף אתכם בכמה טיפים כיצד להשיק את המוצר שלכם בהצלחה באמזון.

אסטרטגיה 1. בחירת מוצר/בחירת נישה – בניית רשימת רבי המכר שלך

בחירת מוצרים היא הצעד הראשון להגדלת המכירות מהחנות שלך באמזון.

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא לברר אילו מוצרים נמכרים היטב ואילו לא.

אתה יכול להשתמש ברשימות רבי המכר כמשאב למידע זה.

השלב הבא יהיה למצוא נישה שאתה יכול לשלוט בה.

זה המקום שבו רשימת רבי המכר תהיה שימושית שוב, כי אתה יכול לראות לאילו נישות יש הכי הרבה פוטנציאל.

בחירת מוצר – השלב הראשון הוא בחירת מוצר שברצונכם למכור. זה אולי נראה כמו עניין לא מובן מאליו, אבל חשוב לעשות את המחקר שלך ולגלות מה אנשים קונים באמזון.

בחירת נישה – בחר נישה לרשימה שלך. מאילו נושאים אתה מתלהב? על אילו נושאים אתה יודע הרבה? איזה נושא קהל היעד שלך אוהב? לדוגמה, אם אתה נלהב מבריאות ואיכות חיים, אז אולי אתה צריך להתחיל עם הנישה הזו.

בניית רשימת רבי המכר שלך – לאחר שהחלטת על הנישה לרשימה שלך, הגיע הזמן להתחיל לבנות את רשימת רבי המכר של המוצרים שיהיו באתר שלך. ניתן לעשות זאת על ידי שימוש באחד מכלי מילות המפתח הרבים של אמזון שקיימים או פשוט על ידי הסתכלות על מה

אסטרטגיה 2. שיווק – היו חסרי רחמים עם מסעות פרסום והסברה

הצעד הראשון הוא לזהות אילו מוצרים הם הנמכרים ביותר. אתה יכול לעשות זאת על ידי הסתכלות על המוצרים הנמכרים ביותר בנפח ועל ידי הסתכלות על מספר הביקורות.

השלב הבא הוא ליצור מסע פרסום שיווקי למוצרים אלה ולהעלות אותם בחנות שלך באמזון. זה יעזור לך להגדיל את המכירות שלך כי תוכל לגרום ליותר אנשים לרכוש את המוצרים שלך.

כדאי גם לוודא שיש לך דף מידע מעולה לכל מוצר הכולל את כל המידע הדרוש כמו תיאור המוצר, מחיר, עלויות משלוח ומדיניות החזרה.

אמזון היא הקמעונאית המובילה בעולם ואחד האתרים הפופולריים ביותר לקניות באינטרנט. לאמזון יש מגוון אסטרטגיות שיווק שיעזרו לך להגדיל את המכירות בחנות שלך באמזון.

קמפיינים פרסומיים הם דרך מצוינת להגביר את הנראות ולהוביל תנועה לחנות שלך. אתה יכול להשתמש בהם כדי לקבל ביקורות נוספות, אשר בתורו יגדילו את המכירות.

אם אתה רוצה לדעת יותר על אופן השימוש בקמפיינים פרסומיים, קרא את המאמר שלנו בנושא: https://blog.wishpond.com/amazon-advertising-campaigns-increase-sales/
כדי לבדוק פרטים נוספים על חברת ניהול באמזון עליך להעיף מבט ב- rpgecom.com

אסטרטגיה 3. אסטרטגיית תמחור – איך למצוא את תג המחיר המושלם למוצר שלך

מאמר זה ידון כיצד למצוא את תג המחיר המושלם עבור המוצר שלך.

אסטרטגיית תמחור היא אחד ההיבטים החשובים ביותר של מכירת אמזון. זה יכול להיות מאוד קשה להבין מהי נקודת מחיר טובה למוצר שלך, במיוחד כאשר יש כל כך הרבה גורמים שונים שתורמים לתמחור.

עם זאת, יש כמה קווים מנחים כלליים שיכולים לעזור לך לקבוע איזה מחיר יהיה הטוב ביותר עבור המוצר שלך באמזון.

ראשית, עליך להסתכל על המתחרים ולראות כיצד הם מתמחרים את הפריטים שלהם. אם כולם מתומחרים באופן דומה, סביר להניח שתרצה ללכת עם אותה נקודת מחיר. עם זאת, אם יש שונות רבה במחירים בין המתחרים, אז אולי כדאי להתנסות במחירים שונים עד שתבינו איזה מהם נמכר הכי טוב.