כלים העוזרים לחברות שיווק במהלך שיווק פרויקטים חדשים

כלים העוזרים
לחברות שיווק במהלך שיווק פרויקטים חדשים

שיווק הוא תהליך של
הפיכת צרכן לקונה. כדי לבצע משימה זו, נעשה שימוש בכלים שיווקיים. באופן
קונבנציונלי, ניתן לחלק אותם לארבע קבוצות: מחיר, ייצור, מכירות, פרסום
. בואו נסתכל על קבוצות אלו מקרוב:

מחיר – זה כולל את
הקריטריונים לבחירת קהל היעד, המצב הפוליטי והפיננסי בארץ. לרוב עלות הפרויקט היא
שקובעת את רמת הביקוש
.

מכירות – קטגוריה זו
כוללת מכשירים המגבירים את הביקוש של הצרכנים. לדוגמה שימוש בהנחות, מבצעים
ופעילויות אחרות לגירוי עניין הקונים.

פרסום – ערוצים
מקוונים ואופליין העוזרים בתהליך שיווק פרויקטים חדשים. לפיתוח משולב של עסקים,
רצוי להשתמש בשני כיוונים. הראשון עובד מהר יותר ויעיל יותר עם דרישת הצרכנים,
השני הוא הכרחי במיתוג החברה
.

הכלים השיווקיים
בעולם הרשת

בואו נסתכל מקרוב על
הכלים של שיווק באינטרנט אשר עוזרים בתהליך שיווק פרויקטים חדשים
:

פרסום קונטקסטואלי.
זוהי הצגת מודעות טקסט בתוצאות החיפוש של גוגל. היתרון הוא מהירות משיכת תנועה
באיכות גבוהה עקב טקסטים רלוונטיים
.

SEOאופטימיזציה לאתר לדרישות מנועי
החיפוש. לפי הסטטיסטיקה, העמוד הראשון של תוצאות החיפוש עבור כל בקשת משתמש מייצר
95% מהתנועה לאתר.

למידע נוסף בתחום של שיווק נדל"ן יש לגלוש לאתר channel22.co.il

SMMמהו שיווק ברשתות חברתיות? קודם
כל, אלו פוסטים מעניינים, פרסומים ויראליים. בדרך כלל, חברה פותחת קבוצה ציבורית ברשתות
חברתיות ומפרסמת שם מידע על מוצרים, מבצעים וחדשות, ומקיימת תחרויות.

פרסום ממוקד. כלי זה
מבוסס על בחירה ראשונית של קהל היעד (הפונקציה האנליטית של השיווק) והצגת פרסום
רלוונטי בפניו. משווקים לומדים את גורמי ההתנהגות של קהל היעד, מאפיינים
דמוגרפיים, מיקום גיאוגרפי של משתמשים, אוספים רשימות ריטרגטינג (עוגיות בדפדפן).
מבחינת יעילות, המיקוד אינו נחות מפרסום קונטקסטואלי, ואף עולה עליו מבחינת חיסכון
תקציבי
.

פרסום ויראלי. סוג
של קידום לידים פוסט ויראלי ברשת חברתית או סרטון בערוץ היוטיוב גורמים לתגובה
אקטיבית מהקהל – הם אוהבים את הפרסום, מספרים לחברים ולמכרים ומגיבים. כל זה מגביר
באופן טבעי את המודעות למותג ברשת
.

שיווק תוכן. כדי
לקדם את החברה והמוצרים משתמשים בטקסטים למכירה, אוספים ביקורות של לקוחות,
המלצות. במילה אחת, הם יוצרים את התועלת המרבית סביב שיווק פרויקטים חדשים כך
שהקונה הפוטנציאלי יוכל להעריך את היתרונות ולבצע את הבחירה שלו.

שיווק במייל. עלוני
דואר אלקטרוני הם אחד מכלי השיווק ה"עתיקים", אך לא פחות יעילים. התנאי
העיקרי לפרודוקטיביות של רשימת התפוצה הוא זמינות מאגר לקוחות עם כתובות מייל
.

כל האפשרויות הללו
זמינות עבור המיזם שלכם במהלך שיווק פרויקטים חדשים, כך שחברת שיווק מקצועית תדע
להשתמש בכל הכלים העומדים לרשותה ולייצר לכם חשיפה גבוהה יותר ורוויחים משמעותיים
יותר בזמן קצר יחסית.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

קידום אתרים אורגני

בנוף הדיגיטלי, קידום אתרים אורגני הפך להיות קריטי כדי להגביר את הנראות ולמשוך את הקהל הנכון. פוסט זה בבלוג מתעמק

שלבים במכירת רכב לפירוק

שלבים במכירת רכב לפירוק

הגעתם להחלטה שהדבר הנכון ביותר עבור הרכב שלכם הוא מכירתו לפירוק? מעולה! כנראה שהוא גרם לכם ללא מעט בעיות וסיבוכים