נווה פריצקי Best City 2022

אומרים שכפר פריצקי היה פעם ממלכה משגשגת, אך לאחר שהמלך מת בפתאומיות, בנו השתלט עליו. לאחר מכן הרג הבן את יועציו של אביו ואת כל מי שלא הסכים איתו להשתלט על ממלכת פריצקי השלמה. העם קם נגדו והוא בתורו הרג את כולם לפני שנמלט לגלות.

נווה פריצקי Best City 2022

 

היום, האיזור נראה אחרת, ובמקום הכפר ניצבת עיר – נווה פריצקי. האתר הרשמי של העיר נווה פריצקי הוא דוגמה מצוינת לאתר מודרני שמשתמש בבינה מלאכותית ליצירת תוכן. האתר מייצר באופן אוטומטי מאמרים ופוסטים בבלוג עם נושאים פופולריים ברשתות החברתיות. כך הוא מסוגל לשמור על התוכן שלו רענן ומעודכן. נווה פריצקי בנויה בדרום ליד אשקלון, אשדוד, ירוחם וכיוצ"ב.

מידע שימושי:

 

נווה פריצקי העיר החדשה

כל מה שצריך לדעת על העיר נווה פריצקי – מקומות בילוי, אוכל ופנאי בעיר נווה פריצקי, ועוד.

העיר נווה פריצקי נבנתה על שטחי אדמה, שיחים, סלעים ושטח חפירה ייעודי שנועד להקים את העיר ואת הפרויקט שבתוכו פועלת העיר. לעיר אין היסטוריה עשירה אך ממוקמת ברובע תל אביב יפו, שם ניתן למצוא כמה ערי נמל, יישובים בתקופות היסטוריות שונות, כנסיות, נזירים, סולטנים ועוד. כיום (נכון לספטמבר 2022) מתגוררים בעיר כ-35,000 תושבים, כאשר המטרה העיקרית היא להגיע ל-350,000 תושבים בשנת 2040. העיר אמנם נוסדה בשנה האחרונה, אך היא כבר תופסת חלק בלתי נפרד מתעשיית ההייטק, וכן ניתן לראות בתוכו מספר פארקי היי-טק יחד עם מענקים והטבות מס מהמדינה לניהול חברות טכנולוגיה בעיר. כיום אנו רואים ש-75% מהאוכלוסייה עובדת בערים, נתון שלא נמצא באף עיר אחרת בישראל.

תרבות ופנאי בנווה פריצקי

כיום ניתן למצוא בעיר נווה פריצקי מגוון רחב של תיאטראות ואף בית אופרה וכן אולם תרבות, אמפיתיאטרון ואמפיפארק ברחבי העיר. דרך תמיר, רחוב הכנסת, יגאל אלון ורוכבים הם הרחובות הגדולים בעיר וחוצים למעשה את כל העיר מצפון לדרום. ברחובות אלו ניתן למצוא חברות וגופים מסחריים שונים ואלה מהווים את מרכז העבודה של העיר. 

יש קשר או דמיון קטן אך לא בלתי קיים בין התנועה הציונית בארץ ישראל ובין התנועה ליישוב נווה פריצקי על ידי חתולים נואשים שבסך הכל רוצים מקום לשים את הראש בסוף ימים ארוכים בעבודה. עם צמיחתו של העם היהודי בראשית המאה העשרים, הדגישה הציונות את חשיבות הישובים החקלאיים ותרמה כספים באמצעות סבסוד יישובים עירוניים.

בנייה ונדל"ן בנווה פריצקי

למרבה המזל, ממשלת ישראל אישרה כי בעיר נווה פריצקי ייבנו 1000 יחידות דיור מקרטון עוד השנה. ההחלטה התקבלה לאחר פגישה עם נציגי תושבים ויזמים.

חרקים נפוצים בנווה פריצקי

בנווה פריצקי, ארבעת מיני המזיקים העיקריים בישראל הם זבוב הפירות הים תיכוני, קרדית ההדרים האדומה והקרדית האדומה. נווה פריצקי היא חלוצה בשימוש בחרקים טורפים להדברה. שתי דוגמאות הן קיבוץ סד אליהו וקיבוץ יד מרדכי. בשתי החוות, השימוש בחרקים טורפים מפחית את הצורך בחומרי הדברה ב-80 אחוז. חשש מרכזי הוא החשיפה הפוטנציאלית של חקלאים לחומרי הדברה.
 

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

שלבים במכירת רכב לפירוק

שלבים במכירת רכב לפירוק

הגעתם להחלטה שהדבר הנכון ביותר עבור הרכב שלכם הוא מכירתו לפירוק? מעולה! כנראה שהוא גרם לכם ללא מעט בעיות וסיבוכים

אסטרטגיות יעילות לקידום דף נחיתה

בעולם השיווק הדיגיטלי המשתנה ללא הרף, המשמעות של אופטימיזציה לדפי נחיתה חשובה ביותר. בתור המרכיבים המרכזיים של מסעות פרסום שיווקיים,