מבוא: היתרונות של רכישת לידים
רכישת לידים היא מנהג נפוץ עבור חברות רבות. ניתן לעשות זאת במגוון דרכים, בהתאם לצרכי החברה. רכישת לידים יכולה להתבצע באמצעות שיווק ישיר, פרסום מקוון ואופליין, או על ידי רכישת רשימות של חברות אחרות.
לידים נוצרים לא רק על ידי שיחות קרות, אלא גם על ידי שימוש במודעות ממוקדות כדי להגיע ללקוחות פוטנציאליים ולאחר מכן מעקב אחריהם באמצעות שיחות מכירה אישיות.
היתרונות של רכישת לידים הם שהם מוסמכים יותר מאשר שיחות קרות מכיוון שהם הביעו עניין במוצר או בשירות שאתה מציע. כאשר אתה קונה לידים, תוכל לזהות את קהל היעד שלך טוב יותר מאשר כאשר אתה מבצע שיחות קרות שאולי לא יניב תוצאות רבות כמו אם קנית את הלידים קודם.
הקדמה: מדוע לעקוב אחר סקריפט בעת רכישת לידים?
רכישת לידים היא תהליך של מציאת הלידים הטובים ביותר עבור העסק שלך. קניית לידים יכולה להיות משימה קלה אם אתה יודע איך לעשות זאת.
לידים הם אלה שהראו עניין מסוים במוצר או בשירות שלך, ויש סיכוי גבוה יותר שהם יקנו ממך. לדוגמה, אם אתה מוכר תוסף הרזיה, אז אנשים שחיפשו תוספי תזונה לירידה במשקל בגוגל ייחשבו כהפניות פוטנציאליות.
רכישת לידים יכולה להיות משימה קלה אם תבצע את השלבים הבאים:
1) מצא את החברה הנכונה לייצור לידים שמתאימה לדרישות שלך 2) צור רשימה של מילות מפתח 3) צור איתם חשבון 4) התחל עם הקמפיין שלך
אתה אולי חושב שמעקב אחר תסריט בזמן רכישת לידים אינו הכרחי אבל זה יעזור לך ברבים
כיצד להקים עסק משלך ליצירת לידים
אם יש לך עניין בעולם השיווק, ייתכן שתהיה מעוניין לפתוח עסק משלך ליצירת לידים. יצירת לידים היא אחת מצורות השיווק הפופולריות ביותר והיא יכולה להיות די משתלמת. במאמר זה, אנו נותנים לך כמה טיפים כיצד להקים עסק משלך ליצירת לידים ומידע נוסף שיכול לעזור לך להתחיל.
עליך לשקול איזה סוג של לידים אתה רוצה ליצור לפני שאתה מקבל החלטות לגבי איזה סוג של חברה או מוצר להציע. כדאי גם לחשוב אילו סוגי לידים הם בעלי הערך הרב ביותר עבור הלקוחות שלך ואיזה מהם יהיה לך הכי קל ליצור.
יש הרבה דרכים שבהן אתה יכול ליצור לידים עבור החברה שלך, אבל יש כמה שיטות בדוקות ועובדות היטב עבור סוגים רבים ושונים
שלב 2. נסח את התוכן שלך על סמך הצעות והצעות
התוכן הוא המלך. ככל שיש לך יותר תוכן רלוונטי, כך הסיכוי שלך לקבל יותר לידים גבוה יותר.
רוב אנשי המכירות עושים את הטעות שהם יוצרים מגנט לידים ואז מנסים להבין מה לעשות איתו. במקום זאת, חשוב להתחיל עם הבנה ברורה של מה שאתה מציע – ולאחר מכן ליצור תוכן משכנע שיעזור לאנשים לנצל את ההצעות הללו.
כאיש מכירות, באחריותך ליצור את התוכן המושלם שיעזור לך לסגור עסקאות. עליך להיות מודע למה שהחברה שלך מציעה וכיצד היא יכולה לספק את צרכי הלקוח.
בחלק זה נדבר על איך לכתוב תסריטים לפגישות מכירה ותסריטים מילה במילה לשיחות מכירה. אלו שני סוגים שונים של תוכן שעליך ליצור כדי לסגור עסקאות בהצלחה.
תסריטים לפגישת מכירות: כדאי להתחיל בסיכום ההצעה בצורה תמציתית. כך תוכלו לומר ללקוח הפוטנציאלי מה יוצא לו מהעסקה הזו לפני שתציגו בפניו את כל הפרטים. הסיכום צריך להיות קצר ומתוק כדי שלא ישעמם אותם או יבלבל אותם עוד לפני שהם שמעו על ההצעה שלך. לאחר שסיכמת
שלב 3. צור את המסר שלך עם הוכחות נתונים וסטטיסטיות
השלב השלישי בתהליך רכישת לידים הוא יצירת מסר שיהיה משכנע ללקוח הפוטנציאלי שלכם. הודעה זו צריכה לכלול נתונים והוכחות סטטיסטיות כדי להראות שיש לך את הפתרון לבעיה שלהם.
ניתן לעשות זאת על ידי שימוש בנתונים מסקרים, סקרים ומחקרים מבוססי מחקר אחרים שביצעת. אתה יכול גם להשתמש בנתונים מהרישומים של החברה שלך לגבי הצלחתם של לקוחות קודמים שקנו את המוצר או השירות שלך.
בחלק זה נלמד כיצד להשתמש בנתונים ובראיות סטטיסטיות בהודעה.
רכישת לידים היא השלב הראשון בכל תהליך מכירה. השלב השני הוא ליצור מסר עם נתונים והוכחות סטטיסטיות. שלב זה כולל שימוש בנקודות מסרים מונעות נתונים לפגישות מכירה, וכן שימוש בנקודות נתונים לחיפה.