מבוא
ישנן דרכים רבות להשיג מותגים זולים. אתה יכול למצוא אותם באינטרנט, בחנויות מוזלות, או שאתה יכול לקנות אותם מחבר או מבן משפחה. מאמר זה יכסה את הדרכים הטובות ביותר למצוא מותגים זולים.
עם עליית הקניות באינטרנט, יותר ויותר אנשים קונים מותגים זולים. הם עושים זאת על ידי קנייתם בכמויות גדולות או על ידי קנייתם באינטרנט.
האפשרות הראשונה היא לקנות מותגים סיטונאיים הזמינים באתרי אינטרנט שונים. האפשרות השנייה היא לקנות מותגים זולים באינטרנט. האפשרות השלישית היא לקנות מותגים זולים בחנות לבנים
כיצד למכור מוצרים משלך ומה עליך לדעת על מכירה באמזון
הצעד הראשון הוא למצוא מוצר שאתה רוצה למכור. אתה יכול למצוא מוצר שאתה נלהב ממנו, או כזה שיש לו ביקוש גבוה בשוק. אתה יכול גם להשתמש בסרגל החיפוש של אמזון כדי לראות אילו מוצרים פופולריים ואז להחליט אם כדאי למכור אותם.
תצטרך גם להקים את החנות המקוונת שלך וליצור אתר אינטרנט עבור המוצרים שלך. זהו שלב חשוב כי זה יהיה המקום שבו תפרט את כל המידע על המוצרים שלך, כולל המחיר, פרטי המשלוח ומדיניות ההחזרה. זה גם המקום אליו ילכו הקונים כדי לבצע רכישות ממך (אלא אם כן הם קונים ישירות מאמזון).
אנשים מסוימים עשויים להיות מהססים לגבי קניית מותגים זולים כי הם חושבים שזה אומר איכות נמוכה יותר או שירות לקוחות גרוע יותר. אבל אם אתה קונה ממותגים מוכרים באמזון עם ביקורות טובות, אז זה לא אמור להיות בעיה.
איזה סוג של שם מותג אתה יכול לרשום בארה"ב?
רכישת מותג בזול אפשרית אם אתה יודע מה אתה עושה. יש הרבה דברים שכדאי לקחת בחשבון לפני רכישת שם מותג. אתה אמור להיות מסוגל להבדיל בין מותג מבוסס למותג גנרי. אם העסק שלך לא נמצא באותו ענף, אז עדיף לקבל שם כללי.
רכישת מותגים בזול יכולה להיות מאתגרת מכיוון שהיא דורשת כישורי שיווק וגיבוי פיננסי. אתה צריך שיהיה לך מספיק כסף כדי להשקיע בחברה ולהפוך אותה לרווחית כדי שתוכל למכור אותה שוב מאוחר יותר במחיר גבוה יותר.
קניית מותגים בזול יכולה להיות עסק מסוכן. יש כמה דברים שאתה צריך לזכור לפני שאתה מתחיל לחפש מציאה.
דבר ראשון, אתה צריך לוודא ששם המותג אינו סימן מסחרי. אתה יכול לעשות זאת על ידי חיפוש ברישום הסימנים המסחריים במדינה שלך. זה יעזור לך לגלות אם מישהו כבר רשם את שם המותג הזה והוא מוגן על פי חוק.
הדבר השני שצריך לשים לב אליו הוא אם החברה הגישה פשיטת רגל או נכנסה לפירוק. אם יש להם, אז רוב הסיכויים שהם יהיו מוכנים למכור את הנכסים שלהם במחיר מוזל – אבל זה לא תמיד נכון שכן לחברות אלו עדיין יש חובות גדולים ואולי לא יוכלו לפרוע אותם מבלי למכור את נכסיהן במהירות.
לבסוף, אם אתה רוצה לקנות חברה אמריקאית, וודא שהיא רשמה את שם המותג שלה בארה"ב לפני שאתה קונה אותה בזול!
מה ההבדל בין סימן מסחרי לסימן מסחרי?
כאשר אתה קונה בגדים, אולי תוכל למצוא גרסה זולה יותר של מותג יקר יותר. אבל כשמדובר בדיני סימני מסחר, זה לא המצב. ההבדל בין שני הדברים הללו הוא שסימן מסחרי הוא משהו שמזהה את מקור הסחורות והשירותים, בעוד שסימן מסחרי יכול לזהות את מקור הסחורות והשירותים רק אם הוא רשום במשרד הפטנטים והסימנים המסחריים של ארצות הברית (USPTO).
ההבדל העיקרי בין שני הדברים הללו הוא שסימן מסחרי יכול לזהות את מקור הסחורות והשירותים רק אם הוא רשום ב- USPTO.
סימן מסחרי הוא מילה, ביטוי, סמל או עיצוב המזהים ומבדילים את מקור הסחורה. סימן מסחרי יכול להיות מילה, ביטוי, סמל או עיצוב המזהים ומבדילים את מקור השירות.
ניתן לרשום סימן מסחרי במשרד הפטנטים והסימנים המסחריים האמריקאי (USPTO) על ידי הגשת בקשה אליהם. לאחר מכן, USPTO יבדוק את הבקשה כדי לראות אם היא עומדת בדרישות שלהם לרישום סימן מסחרי. אם הם אכן עומדים בדרישות שלהם אז הם ירשמו את הסימן המסחרי אצלם כל עוד הם לא רשמו אותו אצל מישהו אחר לפני שהגשת את הבקשה שלך עבורו.
למידע נוסף אודות מותגים לגברים נא לגשת לאתר chip-chip.co.il
ההבדל בין סימני מסחר הוא שאחד רשום בעוד שאחד אחר עדיין לא רשום אבל שניהם סימנים מסחריים מכיוון שאחד מהם פשוט לא רשום בשלב זה אך עדיין יש לו את אותן הזכויות להגן על השם שלו מפני שימוש על ידי חברה אחרת ללא רשות מזה חברה בדרך כלשהי צורה או צורה.
3 הסיבות המובילות מדוע כדאי לרשום סימן מסחר ב-WIPO היום!
רכישת מותגים בזול היא טקטיקה נפוצה עבור יזמים רבים המחפשים להקים עסק משלהם. עם זאת, לא תמיד קל למצוא מציאה. WIPO הפכה את התהליך הזה להרבה יותר קל ויעיל על ידי מתן שירות רישום סימן מסחר תמורת 150$ בלבד!
חשוב שתדע מה אתה קונה. כאשר אתה רושם את הסימן המסחרי שלך ב-WIPO, הם יבדקו את השם מול סימנים מסחריים אחרים במסד הנתונים שלהם. בדרך זו, לא יהיה בלבול אם המותג שלך כבר רשום וזמין לשימוש על ידי מישהו אחר!
3 הסיבות המובילות מדוע כדאי לרשום סימן מסחרי ב-WIPO היום!
1. כדי להבטיח את המותג שלך בשוק העולמי
2. כדי למנוע מאחרים להשתמש בשם המותג שלך
3. לקבל עמדה משפטית חזקה יותר במקרה של הפרת סימן מסחרי או זיוף