שירותי סיעוד כי מגיע לאהובים שלנו את הטוב ביותר
בחירה של חברת סיעוד נכונה היא החלטה חשובה. אתה רוצה לוודא שיש להם מוניטין טוב ושאתה שוכר את האנשים הנכונים לטיפול באדם היקר לך.
כשמחפשים חברת סיעוד, יש כמה דברים חשובים שצריך לדעת, החל מהניסיון של החברה ועד לאופן הטיפול בקשישים או אנשים עם מוגבלות. חשוב לדעת מה הכישורים שלהם וכיצד הם מתנהלים בשטח.
השאלות שכדאי לשאול בעת בדיקת חברת סיעוד
-כמה שנות ניסיון יש להם?
-מהם הכישורים שלהם?
-איך הם מתמודדים עם מטופלים?
-האם יש להם רישיונות או אישורים?
כדי לענות על השאלות האלה, ושאלות נוספות, נסתכל באתר החברה ולא פחות חשוב הן הביקורות באינטרנט, שכתבו אנשים ששכרו את שירותי החברה ומדברים מניסיון אישי.
חשוב מאוד לבדוק את הדברים הללו, כי הם עוזרים לנו לקבל את ההחלטה הסופית לגבי חברת הסיעוד ממנה נשכור שירותים למטפל לאחד מבני המשפחה שלנו.
כיצד תבחרו את חברת הסיעוד הטובה ביותר שעונה על הצרכים שלכם?
חברות סיעוד הן הכרח בעולם של היום. עם הגידול במספר האנשים שמזדקנים, יש צורך בחברות סיעוד נוספות. ישנם גורמים רבים ושונים שכדאי לקחת בחשבון כאשר מחפשים חברת סיעוד.
הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לחקור את החברה ולראות איזה סוג של שירותים היא מציעה. תרצו לדעת אם יש להם את המשאבים לספק טיפול ליקירכם ולענות על צרכיו מבחינת דרישות, כגון פיזיותרפיה, ריפוי בעיסוק וריפוי בדיבור.
אתה גם רוצה לדעת אם יש להם אחיות מנוסות בצוות ואם הם מציעים טיפול 24/7 או אפשרות אחרת כמו טיפול ביום בלבד או טיפול בערב בלבד.
אתה גם רוצה לדעת איזה סוג של תוכניות תשלום או אפשרויות מימון הם מציעים כי זה יכול להיות חשוב בהתאם לכמה כסף אתה מרוויח וכמה כסף יש לך זמין בכל זמן נתון.
חשוב למצוא את חברת הסיעוד הטובה ביותר עבורך ועבור אהובך.
הקשר בין שירות הלקוחות לבין טיב השירות
איכות שירות הלקוחות היא אחד הפרמטרים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון בעת בדיקת חברת סיעוד. זהו מדד חשוב לאופן שבו החברה מעריכה את לקוחותיה וכיצד הם רוצים להיתפס על ידם. שירות לקוחות טוב, שנותן מענה טוב ומקיף ללקוחות שלנו, כגון המדיניות, הנהלים והמחירים שלהם, מביא לשביעות רצונם של הלקוחות. כלומר, שירות לקוחות טוב מעיד על שירות טוב !
ביקורות שירות הלקוחות הטובות ביותר עבור בתי אבות הן אלו שיש להן רמות גבוהות של תקשורת, אמפתיה, הבנה, שירותים רפואיים, תעסוקה שמתאימה לגיל השלישי ועוד.
אם בבדיקת חברת סיעוד נתקלתם בשירות לקוחות לקוי, שאינו נותן אפילו מתן מענה בסיסי על צרכים כאלו ואחרים, תשאלו את עצמכם האם זה השירות והיחס שהאהוב שלכם יקבל כשאתם לא באיזור.