איך תהפכו את הבית שלכם לדבר שכולם ידברו עליו

אז זהו, סוף כל סוף אתם מגשימים את החלום שלכם. כמעט הכל מוכן. סגרתם הכל מול הקבלן, שילמתם כבר למעצבת ובעצם אתם מרחק נגיעה מלסיים את בית החלומות שלכם. כל שנותר לכם הוא רק להחליט איך יראה הבית שלכם מבחוץ. בשנים האחרונות הולכת ונרקמת לה מגמה של מעבר בין הצבע הרגיל לחיפוי קירות חוץ לשליכט צבעוני. מעבר זה, אכן יכול לשדרג את הבית ולגרום לכך שכולם אבל כולם ידברו על הבית החדש והיפה שלכם. להלן חמש סיבות למה כדאי לכם לחפות את הקירות חוץ עם שליכט צבעוני.

עלות זניחה ביחס לתמורה

אין ספק שכאשר אנחנו רוצים לבנות את הבית שלנו אחד הדברים שהכי מעניין אותנו זה המחיר. אנחנו מחשבים כל שקל שיוצא על מנת לצמצם כמה שיותר את העלויות הרבות גם כך. בלא מעט מקרים אנחנו נעשה חושבים האם כדאי לוותר על איכות למען החיסכון או לא.הבחירה להשתמש בשליכט צבעוני תענה לכם על כל הדרישות שכן העלות של שימוש בחומר אינה יקרה כל כך בטח שלא ביחס לתמורה שאתם מקבלים ואף נחשבת לזניחה כאשר אתם מסתכלים על סך ההוצאות של הבית שלכם, ולכן היא משתלמת ביותר.

איכות החומר

כאמור, העלות הזולה אינה מעידה על כך שהאיכות אינה טובה. כידוע, בלא מעט מקרים בעת בניית בית ישנם לא מעט מקרים שבהם קירות הבית נסדקים או חסרים מכל סיבה שהיא. השימוש בשליכט צבעוני  אינו דורש כל תיקון שהוא, בניגוד לחומרים אחרים שבהם נצטרך להשתמש בחומר אוטם כלשהו, וניתן להשתמש בו ישירות גם על סדקים שנוצרים בקיר. דבר זה מהווה יתרון שכן גם כאן נוכל לחסוך כסף וזמן עבודה.

עמידות החומר

בנוסף לכך, החומר עמיד מאוד בפני הרבה נזקים.  בישראל אנחנו חווים מידי שנה חודשי קיץ חמים ביותר ומשנה לשנה החום רק הולך וגובר. כידוע חום זה משפיע מאוד על הבניה בארץ ולא מעט מבנים נסדקים במרוצת השנים כתוצאה מהחום הכבד שמשפיע על המבנה. בנוסף ייתכן ובעיות נוספות של רטיבות וכדומה יופיעו בחודשי החורף וכאמור דבר זה גם כן יכול להשפיע לרעה על קירות הבית ולגרום לסדקים חמורים. השימוש בשליכט צבעוני יהווה פתרון טוב לבעיות אלו שכן החומר עמיד מאוד בפני  נזקי טבע ומונע את אותם סדקים שאף אחד לא רוצה בבית שלו 

דירה

השבחת הנכס

יתרון נוסף שיש לשימוש בשליכט צבעוני הוא השבחת הנכס שלנו. בזכות כל היתרונות המובאים לעיל, בהשקעה כספית די נמוכה ומשתלמת אנחנו נהפוך את הנכס שלנו לשווה יותר. גם אם אתם לא מתכננים למכור את הבית אין כמו לדעת שהצלחת להשביח את הנכס עוד לפני שבכלל נכנסת אליו. שוק הנדל"ן רותח מאוד בתקופה הזאת, וכל דבר שיכול לתת לבית שלכם יתרון כדאי להשתמש בו. ואם אתם מתכננים לקנות את הבית שלכם להשקעה אז אין ספק שהחומר הזה הוא בשבילכם 

חופש בחירה להשתולל

והגענו לדובדבן שבקצפת. אין ספק שהמחיר הטוב, האיכות והעמידות של החומר הינם גורמי השפעה טובים, אך מה שמעניין את כולנו זה איך יראה הבית בסופו של דבר. אחד הדברים החשובים שלנו שהבית שלנו יהיה יפה גם מבפנים וגם מבחוץ ושידברו על הבית שלנו ושהוא לא יהפוך להיות עוד סתם בית כמו של כולם. השימוש בשליכט  צבעוני יכול להקפיץ את המראה של הבית בכמה דרגות כלפי מעלה ולגרום לכך שלא יפסיקו לדבר עליו.ישנם כל מיני סוגים של חומר וטקסטורות ואפשר לעוף עם הדמיון הן בבחירת הצבעים והן בבחירת הטקסטורה. 

לסיכום, אם אתם בונים בית או אפילו סתם רוצים לעשות שיפוץ כללי לבית וממש בא לכם לשדרג אותו בכמה דרגות, השימוש בשליכט צבעוני ללא ספק יעשה את העבודה במחיר שווה לכל כיס. בהצלחה!

 

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

אסטרטגיות יעילות לקידום דף נחיתה

בעולם השיווק הדיגיטלי המשתנה ללא הרף, המשמעות של אופטימיזציה לדפי נחיתה חשובה ביותר. בתור המרכיבים המרכזיים של מסעות פרסום שיווקיים,