חברת ניהול בנייני משרדים

במאמר זה נעסוק בכל האספקטים של ניהול מקיף ומקצועי של בנייני משרדים. על חברת ניהול משרדים לספק שירות קשוב ומהיר לכל צורך שעשוי להתעורר מצד הלקוח מזמין השירות וזאת מתוך כוונה ומחויבות לייצר תנאי עבודה טובים ונטולי דאגות עד כמה שניתן עבור העובדים באותם משרדים.

אם כן, שביעות רצונם של עובדי המשרדים היא הפרמטר הראשי שיש לבחון כאן, ועל חברת ניהול המשרדים לספק שירות מקצועי בהתאמה אישית ללקוח ולצרכיו.

אילו שירותים מציעה חברת ניהול משרדים?

שירות ניהול משרדים חולש על מספר תחומים, וביניהם נכללים אבטחת ותחזוקת כל משרד ומשרד הנמצא בבניין או בשטח המנוהל. בנוסף לכך, מתפקידה של חברת ניהול משרדים להיות אמונה על הוצאות תחזוקת הבניין תוך ניהול תקציב התחזוקה במטרה להתייעל ולחסוך בהוצאות מיותרות. למעשה, ניהול נכון של התקציב הוא המפתח להצלחה ולשמירה על רמה גבוהה של תחזוקה. מתפקידה של חברת הניהול גם לתקשר עם הרשות המקומית בכל הנוגע לאישורי בטיחות כדי לוודא שהבניין כשיר ותקין ואינו מהווה או מייצר ליקויים בטיחותיים עבור עובדי המשרדים.

שירות משלים שחלק מהחברות מציעות הוא קייטרינג אשר מוצע במידה ויש דרישה לכך בין אם מדובר על שירות הסעדה קבוע או על כיבודים במקרים נקודתיים.

חברת ניהול משרדים טובה נמדדת באיכות השירות וביכולת להעניק תשומת לב מירבית ללקוח תוך שימת לב לפרטים הקטנים. אתם יודעים שאתם בידיים טובות כשאתם פוגשים חברת ניהול בעלת מעוך ויוזמה, כזאת שמרגע הפגישה הראשונית איתכם לוקחת את העניינים לידיים ויודעת אילו שירותים להציע לכם כך שתוכלו לישון בשקט בידיעה שהמשרד מנוהל על הצד הטוב ביותר ומתנהל כשורה.

תיחזוק של בניין משרדים

בנייני משרדים דורשים תיחזוק שוטף של אספקטים שונים ומגוונים. חברת הניהול היא זו המנהלת את כל צרכי הבניין ודואגת שהכל יעבוד כמו שעון וזה כולל ניהול של משק האנרגיה בבניין:

• אחריות מלאה על רמת הניקיון של המגדל – בפנים ובחוץ (כל השטחים המשותפים). שירותי הניקיון כוללים ניקוי של המעליות, הלובי וחדרי המדרגות, כמו גם ניקוי חלונות מבפנים ומבחוץ. עבודות הניקוי נעשות על-ידי צוות ניקיון מקצועי העובד עם ציוד מתקדם וחדיש ועושה שימוש בחומרי ניקיון נושאי תו תקן, איכותיים ובדר"כ גם ידידותיים לסביבה.

• תיקון, תחזוקה וטיפול במערכות הבניין השונות ובכל אזורי המשרדים – מערכות חימום והסקה, מערכות אוורור ומיזוג, מערכות לגילוי וכיבוי אש, משאבות לחץ, גנראטור, מעלית, דודי שמש, אינסטלציה, מי, ומערכות בקרה ואבטחה.

• תחזוקה של מערכות חשמליות ומכאניות כגון שערים חשמליים, אינטרקום וכיוצא בזה, בדגש על חיסכון מירבי בהוצאות עבור אנשי מקצוע ותיקונים.

• תכנון עיצוב חצרות וגינות בשטח המשותף ובנוסף לכך תיחזוק שוטף ואחריות ובקרה של מערכות ההשקיה.

• הפעלת ותחזוקת המבנה על מתקניו – ובכלל זה לובי, חניון, מתקני ספורט, חדר כושר, וכד'.

• ניהול והפעלה של ספקים במיקור חוץ.

• שירותי ריסוס הדברה אחת לתקופה.

• התייעלות אנרגטית: שאיפה תמידית לחיסכון באנרגיה, הקפדה על הפרדת פסולת לצורך מחזור ופינוי יעיל.
 

שירותי שמירה ואבטחה

ניהול בנייני משרדים כולל גם שירותי אבטחה ושמירה המתבצעים על-ידי צוות אבטחה בעל ניסיון וכישורים מתאימים המקפידים על הופעה ייצוגית והולמת, ובתמיכה של הטכנולוגיות המתאימות למשימה זו- הכל במטרה לשמור ולהגן על הדיירים. שירותי האבטחה ניתנים 24/7 וזה כולל שומר שנמצא תמיד פיזית בלובי. עיקר השירות הינו בקרה ופיקוח אחר האנשים הנכנסים לבניין תוך מילוי הנחיות שמועברות על ידי הדיירים: כגון במקרים מסוימים חסימת הכניסה עבור אורחים שאינם מאושרים להיכנס, והכנסה של מאושרים או מוזמנים בלבד. מלבד זאת כוללים שירותי האבטחה פיקוח ותיצפות על הנעשה בבניין ובאזור שמסביבו, כך שניתן יהיה להגיש עזרה לכל דייר שנקלע למצוקה כלשהי וכמובן למנוע אי אלו איומים אפשריים על השלווה, השקט והביטחון בבניין המשרדים.
 

ניהול שוטף של צרכים יומיומיים במשרדי הבניין

בניין משרדים מציף צרכים רבים של העובדים והמנהלים המאכלסים אותו. דרוש קשר יומיומי עם אנשים רבים לעבודה זו. זה מצריך מנהלים מצוינים, מקצועיים ואכפתיים לצרכי הלקוחות.

חברת ניהול משרדים איכותית תמיד תשאף לעשות כמיטב יכולתה כדי לענות על הצרכים שלך ותמיד תשאף לשפר את השירות בכל דרך אפשרית.

 

שירותי ניהול חדשניים ומקצועיים

חברת ניהול המשרדים תעבוד יחד איתכם על מנת לספק ניהול מקיף הכולל בין היתר מערכות ותוכנות מתקדמות.

• הפחתה וצמצום של הוצאות שוטפות קיימות, עתידיות ובלתי צפויות.

• ניהול הקצאת משאבים ודיווח על אחזקת מבנים.

• חידוש חוזי שכירות ועזרה במכירת משרדים בתוך הבניין.

• פיקוח שוטף על בניין המשרדים כדי לוודא שהוא פועל בצורה חלקה.

• ניהול הביטוחים השונים עבור הבניין והמשרדים השונים (כולל צד ג' וביטוחי מבנה).

• ייצוג מול משרדי הממשלה והרשויות המקומיות.

• ניהול צוות העובדים האמון על תחזוקת הבניין.

• ייעוץ וליווי הנדסי וטכני.

• שמירה על ערך הנדל"ן של הבניין וסיוע במיתוגו כנכס בעל ערך גבוה.

• פיקוח ומעקב על עבודות יזומות בבניין.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

טיפים לקניית צמחים באינטרנט

בעידן הדיגיטלי, רכישת צמחים באינטרנט הפכה לפופולרית יותר ויותר. מדריך זה מספק עצות עיקריות ושיקולים חשובים בעת רכישת צמחים באינטרנט