מה הטמפרטורה באיחוד האמירויות?

הקדמה: איך מזג האוויר בדובאי?

מזג האוויר בדובאי בדרך כלל חם מאוד. יש לו אקלים מדברי, כך שהטמפרטורה יכולה להגיע עד 45 מעלות צלזיוס.

מזג האוויר בדובאי שונה מעט ממזג האוויר באזורים אחרים בעולם. דובאי היא אחת הערים החמות בעולם, עם טמפרטורה ממוצעת של כ-25 מעלות צלזיוס. הלחות די נמוכה, אז זה לא כל כך רע לאנשים שרגילים לחיות באקלים לח יותר.

בדובאי יש אקלים מדברי, מה שאומר שיש מעט מאוד ימים גשומים ורוב המשקעים מתרחשים בחודשי החורף.

מבוא: מהי איחוד האמירויות?

איחוד האמירויות הערביות (איחוד האמירויות הערביות) היא פדרציה של שבע אמירות, והמדינה היחידה בעולם המורכבת מטריטוריה פדרלית מאוחדת אחת. איחוד האמירויות גובלת עם ערב הסעודית בדרום ועומאן במזרח.

איחוד האמירויות מונה 9.2 מיליון תושבים נכון לשנת 2018, כאשר אזרחי האמירויות מהווים כ-18% מכלל זה. המדינה חוותה צמיחה כלכלית מהירה מאז עצמאותה ב-1971, בשל עתודות הנפט והכלכלה המונעת על ידי הנפט.

איחוד האמירויות הערביות היא פדרציה של שבע אמירות בצד המזרחי של חצי האי ערב. במדינה יש אוכלוסייה של למעלה מ-9 מיליון איש, וזו אחת המדינות המפותחות ביותר במזרח התיכון.

איחוד האמירויות היא מדינה מדברית עם כמות גשמים ממוצעת נמוכה, אך היא זוכה לרמות גבוהות של לחות מזרם הגולף. הטמפרטורות הן בדרך כלל סביב 30 מעלות צלזיוס בשעות היום ו-20 מעלות צלזיוס בלילה.

מהן העשה ואל תעשה של בטיחות מזון?

איחוד האמירויות היא מדינה לוהטת, וחום הקיץ יכול להיות די בלתי נסבל. הנה כמה דברים שכדאי לדעת על בטיחות מזון באיחוד האמירויות.

חום הקיץ יכול להיות די בלתי נסבל באיחוד האמירויות, לכן חשוב לדעת על בטיחות המזון עבור אנשים שנוסעים למדינה זו או חיים בה. זה לא קשור רק למה שאתה אוכל – זה גם לגבי איך אתה מאחסן את האוכל שלך, ובאיזו שעה ביום אתה אוכל סוגים מסוימים של מזון.

לַעֲשׂוֹת:

– שמור את המקרר ב-4 מעלות צלזיוס ומטה

– שמור על מזון קר כמו בשר ומוצרי חלב מתחת ל-5 מעלות צלזיוס

– שמור על מזון חם כמו מרק ואורז מבושל מעל 60 מעלות צלזיוס

– תמיד לשטוף ידיים לפני הכנה או אכילת מזון

אל תעשה:

אין להשאיר מזון בחוץ בטמפרטורת החדר
על מנת לבדוק פרטים נוספים אודות אבו דאבי ומה הטמפרטורה באיחוד האמירויות? ניתן לגשת לאתר abudhabi.co.il

אין להשתמש באותם כלים לאוכל נא ומבושל

שמור על בשר נא בנפרד מירקות, פירות ולחם

בדוק את תאריך התפוגה לפני רכישת מוצר

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

אסטרטגיות יעילות לקידום דף נחיתה

בעולם השיווק הדיגיטלי המשתנה ללא הרף, המשמעות של אופטימיזציה לדפי נחיתה חשובה ביותר. בתור המרכיבים המרכזיים של מסעות פרסום שיווקיים,