מה כל רוכב צריך לדעת על קסדות אופניים

הקדמה: מהי קסדת אופניים?

קסדת אופניים היא כיסוי מגן לראש, החלק החשוב ביותר בגוף בכל הנוגע להפחתת פציעות ראש. הוא נועד להפחית את הסיכון לפגיעה בגולגולת ובמוח במקרה של תאונה, הכרוכה בדרך כלל בהתנגשות עם רכב מנועי או אופניים אחרים.

כל רוכב צריך לדעת שחבישת קסדה מפחיתה את הסיכוי שלו לפציעת ראש בכ-85%.

לקסדה שני חלקים בסיסיים:

המעטפת החיצונית, המכסה ומגינה על החלק החיצוני של ראשך; ואת התוחם הפנימי, או ריפוד קצף, אשר מרפד את הראש שלך ממכות וזעזועים.

קסדת אופניים היא קסדת מגן הנלבשת על הראש, עשויה לרוב מפלסטיק וקצף.

הדבר הכי חשוב לדעת על קסדה לאופניים הוא שהיא צריכה להתאים לראש שלך. אתה אמור להיות מסוגל להתאים שתי אצבעות בין קצה הקסדה והמצח שלך בחזית, עם אצבע אחת מתחת לרצועה מאחור.

ישנם סגנונות רבים ושונים של קסדות אופניים זמינות עבור סוגים שונים של רוכבי אופניים, אך ישנן ארבע קטגוריות עיקריות: פנים מלאות, חצי מעטפת, מעטפת שלושת רבעי ומודולרית.

מהי קסדת אופניים ומדוע אנו חובשים אותן?

קסדת אופניים היא כיסוי ראש מגן שאנו לובשים כדי להגן על ראשנו מפני פציעה במקרה של התנגשות או נפילה.

קסדת אופניים היא כיסוי ראש מגן שאנו לובשים כדי להגן על ראשנו מפני פציעה במקרה של התנגשות או נפילה. זה יכול להיות קשה למצוא את הקסדה המתאימה לך ולכן חשוב לעשות את המחקר שלך לפני שאתה קונה אחת.

ישנם סוגים רבים ושונים של קסדות בשוק, ולכל אחת יתרונות וחסרונות משלה. הסוג הפופולרי ביותר של קסדות אופניים עשויות מקצף, פלסטיק או סיבי פחמן ונועדו לספוג זעזועים מפגיעות.

קסדת אופניים היא כיסוי ראש המסייע בהגנה על ראשו של הרוכב מפני פציעות שנגרמו מנפילות ותאונות. זה עוזר בהפחתת חומרת הפציעה וגם מגן מפני פציעות מוחיות.

כשאנחנו מדברים על בטיחות אופניים, אנחנו לא מדברים רק על חבישת קסדות אלא גם על הקפדה על לבוש מתאים, שימוש באורות מתאימים, לוודא שהאופניים שלכם במצב תקין ויש להם פעמון לאיתות הולכי רגל.

אילו סוגי קסדות אופניים קיימים?

הדבר הראשון שצריך לדעת על קסדות אופניים הוא שהן אינן מתאימה לכולם. כל ראש שונה, אז אתה צריך לנסות קסדה לפני שתחליט איזו אתה רוצה לקנות.

ישנם שלושה סוגים עיקריים של קסדות אופניים:

1) קסדות מלאות: אלו הן הסוג המגן ביותר של קסדת אופניים. הם מכסים את כל הראש ויורדים על הלחיים והסנטר שלך. קסדות אלו מעולות לרכיבות ארוכות או כשאתה נוסע ממש מהר בירידה, אבל הן יכולות להיות חמות ולא נוחות במזג אוויר חם מכיוון שהן חוסמות את זרימת האוויר.

2) קסדות חצי פנים: אלו מספקות פחות הגנה מאשר קסדות מלאות מכיוון שהן אינן מכסות את האף והפה שלך, אך הן בדרך כלל קרירות יותר מכיוון שהאוויר יכול לזרום דרך החלק הקדמי שלהן ביתר קלות.

3) קסדות פנים פתוחות או שלוש רבעי: יש להן רצועת סנטר שנכנסת מתחת לסנטר כמו קסדת אופנוע, אבל אין רצועה עליונה להחזיק את הקסדה במקום.

אופניים

איזו קסדה מתאימה לי? הסוגים השונים של קסדות אופניים ואיזו מהן מתאימה לך

קסדות אופניים הן חובה במדינות רבות, אך לא בכולן. הם אמצעי בטיחות חשוב עבור רוכבי אופניים. עם זאת, זה יכול להיות קשה לדעת איזה סוג של קסדה מתאים לך.

בדרך כלל ישנם שני סוגים של קסדות אופניים: מעטפת קשה ומעטפת רכה. מעטפת קשיחה מגנה יותר מפני פגיעות ומציעה הגנה טובה יותר מפני השמש, הרוח, הגשם ומזג אוויר קר. מעטפת רכה נוחה יותר ללבישה ובדרך כלל קלה יותר מקסדת מעטפת קשיחה.

כל רוכב צריך לדעת שיש סוגים שונים של קסדות אופניים שהוא יכול לבחור מהן כאשר הוא הולך לקנות אחת. הדבר החשוב ביותר לזכור הוא שהקסדה הנכונה תהיה תלויה בצרכים שלך ובתקציב שלך.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

אסטרטגיות יעילות לקידום דף נחיתה

בעולם השיווק הדיגיטלי המשתנה ללא הרף, המשמעות של אופטימיזציה לדפי נחיתה חשובה ביותר. בתור המרכיבים המרכזיים של מסעות פרסום שיווקיים,