מה לא לפספס בוינה?

מבוא

וינה היא אחת הערים היפות והרומנטיות באירופה. לעיר היסטוריה ותרבות עשירה, עם מוזיאונים רבים, גלריות, פארקים, אופרות ואטרקציות נוספות.

וינה היא עיר יפהפייה המציעה המון אפשרויות לתיירים. יש בו את האיזון המושלם בין אטרקציות היסטוריות ומודרניות. יש הרבה דברים לעשות בוינה עבור כל סוגי המטיילים.

חלק זה יספק לכם כמה עצות לגבי מה לא לפספס בוינה במהלך ביקורכם.

הדבר הראשון שאסור לכם לפספס הוא בית האופרה. בניין זה נבנה בין השנים 1869-1874 והוא אחד מציוני הדרך החשובים ביותר בווינה כיום. הוא ממוקם על שדרת רינגשטראסה אשר נבנתה במקור כמסלול מעגלי סביב העיר העתיקה של וינה אך כיום

1. מגדל רדיו הדנובה הכחולה

מגדל הרדיו של הדנובה הכחולה הוא מגדל מסגרת פלדה המשמש לשידורי FM וטלוויזיה בווינה, אוסטריה. הוא נבנה בשנת 1967. גובהו של המגדל הוא 196 מטר והוא המבנה הגבוה ביותר בוינה.

ניתן לראות את המגדל מרוב חלקי העיר, ולכן הוא משמש לעתים קרובות כנקודת ציון.

מגדל הרדיו של הדנובה הכחולה הוא מגדל רדיו בווינה שנבנה ב-1965.
לפרטים מורחבים על מה לא לפספס בוינה? ולטוס לחו"ל באפשרותך לבקר באתר travelers.co.il

המגדל הזה כבר לא משמש לשידור, אבל הוא עדיין אטרקציה תיירותית מרכזית. זהו אחד המבנים הגבוהים ביותר בוינה ויש לו מרפסת תצפית בראש שאנשים יכולים לבקר בה.

2.ארמון שנברון

ארמון שנברון הוא האטרקציה התיירותית הפופולרית ביותר בוינה. הוא נבנה במאה ה-18 על ידי הקיסר פרנסיס הראשון כארמון קיץ. מאוחר יותר שימש כמעון קיץ עבור הקיסרים ההבסבורגיים ומשפחותיהם.

בארמון יש גם מוזיאונים רבים, כולל המוזיאון להיסטוריה של הטבע והאמנויות השימושיות, המציג אוסף נרחב של חפצי פורצלן, כסף, זהב וחפצים אחרים.

3.קתדרלת סטפן הקדוש

קתדרלת סטפן הקדוש היא כנסיית האם של הכנסייה הרומית-קתולית בווינה ומקום מושבו של הארכיבישוף של וינה. הצורה הרומנסקית והגותית הנוכחית של הבניין, הנראית כיום בכיכר סטפנס, נוצרה בעיקר על ידי הדוכס רודולף הרביעי (1339-1365) והיא עומדת על חורבותיהן של שתי כנסיות קודמות, האחת כנסיית קהילה שנחנכה ב-1147.

הקתדרלה נמצאת במיקומה הנוכחי מאז 1340, אז החליפה מבנה ישן יותר. היא נבנתה כבזיליקה רומנסקית עם הרחבות גותיות משנת 1400 לערך. בשנת 1438 הופסקו עבודות הבנייה עקב חוסר מימון ורק בשנת 1857 החלו העבודות מחדש. הספינה נחנכה לבסוף ב-18 באוקטובר 1863, אך הבנייה נמשכה עד 1890.

4.שלוס בלוודר

שלוס בלוודר הוא אחד מאתרי התיירות הפופולריים ביותר בוינה. זה ארמון יפה מאוד שנבנה בסוף המאה ה-18. הארמון ממוקם על גבעה והוא מציע למבקרים נוף מדהים של וינה.

ניתן למצוא את שלוס בלוודר בקצה הצפוני של וינה, מה שאומר שהיא די קרובה למרכז העיר. המבקרים יכולים להגיע לאטרקציה זו באמצעות קו הרכבת התחתית U2, שייקח אותם לתחנה הנקראת ארמון שנברון, שם עליהם לעבור לאוטובוס מספר 40 או 41 ולרדת בתחנה בשם Schloss Belvedere. ההליכה משם אמורה לקחת כ-10 דקות, עם כמה גבעות תלולות לאורך הדרך.

5.בורגתיאטר – רובע התיאטרון

הבורגתיאטר הוא התיאטרון המפורסם ביותר בוינה, אוסטריה ואחד מהתיאטראות החשובים באירופה. הוא נבנה בשנת 1837 על ידי קרל פון הסנאואר.

זה המקום לאופרות, אופרטות, מחזות זמר והצגות. בתיאטרון יש גם בית קפה ומסעדה. הבורגתיאטר נקרא במקור "KK National-Theater an der Wien" (התיאטרון הלאומי הקיסרי על הדנובה). שמו שונה ל"בורגתיאטר" (תיאטרון הטירה) ב-1854 לאחר שהריסת חומות העיר של וינה אפשרה לראשונה לבנות תיאטראות מחוץ למרכז העיר.

הבורגתיאטר שימש ביתם של כמה מגדולי השחקנים, הבמאים והמחזאים באירופה

6. גלגל ענק של פראטר – מגרש משחקים וינאי

הפראטר הוא פארק ציבורי גדול בוינה, אוסטריה. זהו פארק השעשועים הגדול והמפורסם ביותר בעולם. הפראטר הוא נוף מוגן ומשמש כאזור בילוי חשוב לתושבי וינה.

הגלגל הענק על הפראטר הוא אחת האטרקציות האייקוניות ביותר שלה. הוא נבנה בשנת 1897 ופועל מאז, מה שהופך אותו לאחד מגלגלי הענק העתיקים ביותר הפועלים בעולם.

7.ארמון הרוזנים של הבסבורג-לורן

ארמון הרוזנים של הבסבורג-לורן הוא ארמון בווינה, אוסטריה. הוא נבנה במאה ה-18 כמעון קיץ עבור הרוזן יוהאן קארל פיליפ פון למברג ואשתו, הרוזנת מריה אליזבת פון תון ואן הוהנשטיין.

בשנת 1795, הוא הפך לרכושו של הקיסר פרנסיס השני, שהפך אותו למעון הקיץ שלו. בארמון נמצא כעת מרכז המורשת העולמית של האו"ם לחינוך ותרבות (UNESCO).

8. בית האופרה הממלכתי של וינה (אופרה 1)

האופרה הממלכתית של וינה היא בית האופרה החשוב ביותר באוסטריה ואחד מהתיאטראות היפים והשמורים ביותר באירופה. הוא נפתח בשנת 1869 ומאז הוא בלב ליבם של חיי התרבות הווינאיים.

בית האופרה הוא ביתם של מספר אופרות שונות, בלט, קונצרטים, מחזות זמר ומופעים נוספים מדי שנה. בית האופרה מארח גם מספר תערוכות במהלך השנה, כמו גם פתוח לסיורים כך שהמבקרים יכולים לקבל מבט מבפנים לתוך הבניין היפה הזה.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

אסטרטגיות יעילות לקידום דף נחיתה

בעולם השיווק הדיגיטלי המשתנה ללא הרף, המשמעות של אופטימיזציה לדפי נחיתה חשובה ביותר. בתור המרכיבים המרכזיים של מסעות פרסום שיווקיים,