מה מזג האוויר בשארם א שייח'?

הקדמה: מדוע מזג האוויר בשארם א-שייח שונה מאשר באזורים אחרים בעולם?

מזג האוויר בשארם א-שייח שונה מאשר בשאר חלקי העולם מכיוון שהיא ממוקמת על הים האדום. לים האדום אקלים חם ולח בשל קרבתו לקו המשווה. באזור זה יש גם יותר גשמים מאשר ברוב האזורים האחרים בעולם.

שארם א-שייח היא עיר במצרים השוכנת בקצה הדרומי של חצי האי סיני. מזג האוויר בשארם א-שייח' שונה ממה שתמצאו במקומות אחרים בעולם. יש לה אקלים סובטרופי עם קיץ חם ויבש, חורפים חמים עם מעט מאוד משקעים; וימי שמש לאורך כל השנה.

ישנן סיבות רבות לכך שמזג האוויר בשארם א-שייח שונה ממקומות אחרים בעולם. אחת הסיבות להבדל זה היא משום שהוא ממוקם על אי; אז אין כל כך הרבה מים לקרר אותו. סיבה נוספת להבדל זה יכולה להיות שהיא קרובה יותר לאפריקה, שבה יש אקלים חם יותר מאירופה או אסיה.

מה אני צריך לארוז כשאני מבקר בשארם א-שייח'?

מזג האוויר בשארם א-שייח הוא בדרך כלל חם ויבש. הטמפרטורה נעה בין 16°C – 36°C, עם ממוצע של 25°C. אין עונה גשומה, אבל יש עונת חורף קצרה. כדי להתכונן לטיול בשארם א-שייח, ארזו בגדים קלים ובגדי ים.

שארם א-שייח הוא יעד תיירותי פופולרי במצרים. הוא פופולרי בזכות החופים והצלילות שלו. מזג האוויר בשארם א-שייח' שורר באקלים חם ויבש בשל המיקום המדברי. הטמפרטורה נעה בין 20 מעלות צלזיוס ל-40 מעלות צלזיוס בחודשי הקיץ ובין 10 מעלות צלזיוס ל-30 מעלות צלזיוס בחודשי החורף.
לעוד פרטים נוספים בנושא של שארם זה לא איי סיישל אבל חופים קסומים באפשרותך להעיף מבט ב- seychelles.co.il

כדאי לארוז בגדים קלים לטיול שלנו כי חם ויבש בשארם א-שייח' כל השנה.

מבוא: איך מזג האוויר בשארם א-שייח' ומהם טווחי הטמפרטורות?

מזג האוויר בשארם א-שייח חם ויבש. הטמפרטורה נעה בין 23°C ל-33°C.

מזג האוויר בשארם א-שייח חם ויבש רוב ימות השנה, עם טווח טמפרטורות טיפוסי של 18-36 מעלות צלזיוס.

שארם א-שייח' נמצאת בקצה הדרומי של חצי האי סיני במצרים. העיר ממוקמת על חוף הים האדום וגובהה ממוצע של 2 מטר מעל פני הים. האקלים בשארם א-שייח חם ויבש רוב ימות השנה, עם טווח טמפרטורות טיפוסי של 18-36 מעלות צלזיוס.

חיים ימיים ופעילויות תת-ימיות ליד או בשארמס א-שייק

שארם א-שייח הוא יעד תיירותי פופולרי במצרים, הממוקם בקצה הדרומי של חצי האי סיני. יש בה כ-70,000 תושבים.

זהו אחד מיעדי הצלילה המפורסמים ביותר בעולם הודות לחיים התת ימיים הפנטסטיים ושוניות האלמוגים שלו.

יש לו אקלים ים תיכוני שהופך אותו מושלם לספורט מים כמו שחייה ושנורקלינג.

הטמפרטורה נעה בין 18 ל-30 מעלות צלזיוס בחורף ובין 28 ל-38 מעלות צלזיוס בקיץ.

שארם א-שייח הוא יעד תיירותי פופולרי, והוא אחד ממרכזי הצלילה המפורסמים בעולם. זה גם מקום נהדר לבקר בו עבור אנשים שמתעניינים בחיים ימיים.

מזג האוויר בשארם א-שייח יכול להיות חם או קר בהתאם לתקופת השנה. יש בה קיץ חמים וחורף מתון. הטמפרטורה באזור זה יכולה לנוע בין 10 מעלות צלזיוס ל-30 מעלות צלזיוס.

המים ליד שארם א-שייח' הם בית גידול עשיר לסוגים רבים ושונים של יצורי ים, מדולפינים ועד כרישים. ישנן גם פעילויות תת-מימיות רבות שאנשים יכולים לעשות בקרבת או בשארם א-שייח, כגון שיעורי שנורקלינג וצלילה המאפשרים לכם לחקור את העולמות התת-מימיים הללו ממקור ראשון!

עבור מידע בנושא של מה מזג האוויר בשארם א שייח'? ושארם א שייח כדאי לבקר ב- sharmasheikh.co.il

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

אסטרטגיות יעילות לקידום דף נחיתה

בעולם השיווק הדיגיטלי המשתנה ללא הרף, המשמעות של אופטימיזציה לדפי נחיתה חשובה ביותר. בתור המרכיבים המרכזיים של מסעות פרסום שיווקיים,