כל המקומות ל לינה למשפחות בתל אביב – המדריך המלא

 

ברים מגניבים, טיילת לאורך חוף הים, מסעדות יוקרתיות, פארקים ירוקים ומוזיאונים הם רק חלק מהאטרקציות הרבות שניתן לשלב בחופשה בתל אביב. בין אם אתם בחופשה משפחתית ובין אם אתם בחופשה זוגית, בחירת ההוסטל שבו תלונו במהלך החופשה שלכם בתל אביב, צריכה להיעשות מתוך שיקול דעת ולקיחת בחשבון משתנים שונים. שכן, ההוסטל שתלונו בו ישפיע רבות על החופשה ויכול לשדרג לכם את היום ואת הערב.

הוסטלים מגניבים בתל אביב

אחד מהדברים הקסומים ביותר שכל אדם שהיה בטיול תרמילאים ארוך מתגעגע אליהם, הוא אל האווירה הייחודית שיש בהוסטלים. ההוסטלים מהווים במרבית הפעמים לא רק מקום לינה יעיל וזול ביחס למלון, אלא גם מקום המאפשר לפגוש ולהכיר אנשים חדשים. עד לפני שנים לא רבות, הוסטלים מסוג זה לא היו קיימים בארץ, בשנים האחרונות נפתחים יותר ויותר הוסטלים ברחבי הארץ, המאפשרים להוזיל משמעותית את עלות החופשה.

 איך בוחרים הוסטל בתל אביב? מה חשוב לבדוק ובעיקר למה לשים לב? כל התשובות במאמר שלפניכם.

ציוד בסיסי בכל הוסטל

בחירת הוסטל מגניב שמתאים גם ללינה למשפחות בתל אביב, היא בחירה חשובה במיוחד. כדי להנות בצורה המרבית מהחופשה שלכם, חשוב לבדוק לפני שמבצעים הזמנת חדרים בהוסטל את הדברים הבאים:

 

·         חדרים – הבחירה הפופולארית והזולה יותר היא, לינה בחדר משותף (דורם). אך בחירה בסוג חדר כזה יש רמות שונות של חדרים. חשוב לבדוק מראש כמה הם החדרים גדולים ומרווחים? כמה מיטות יש בכל חדר? מה מצב המיטות?

·         אבזור החדרים – מומלץ לבדוק עד כמה החדר מאובזר. האבזור ההכרחי בכל חדר יהיה: מיטות נוחות, תקינות ובטיחותיות לשינה, מצעים נקיים, שמיכה (במיוחד בימי החורף הקרים), כריות נוחות.

·         מצב החדרים – חשוב לבחון את איכות החדרים ומצב התחזוקה הקיים. שכן, חדרים שמתוחזקים היטב, שיש בהם ריח טוב, יכולים לשדרג לכם את כל החופשה.

·         מקלחות – שני הדברים החשובים ביותר לבדיקה הם: האם יש מים חמים ומה המצב הסניטרי של המקלחת. ישנם הוסטלים עם מקלחת פרטיות בכל חדר וישנם הוסטלים המספקים מקלחת משותפת לכמה אורחים. במידה ואכן ישנה מקלחת משותפת, בדקו כמה אנשים חולקים את המקלחות? כמה תאים יש בכל חדר?

·         מטבח – ישנם הוסטלים שמאבזרים כל חדר במטבח פרטי ולעומת זאת ישנם כאלה שמספקים מטבח משותף לכמה אורחים. בשני המקרים חשוב לבדוק כמה גדול המטבח ואיזה ציוד יש בו.

·         אינטרנט – מרבית ההוסטלים יאפשרו שימוש חינם באינטרנט האלחוטי. אך ישנם הוסטלים שיגבו תשלום על ה-WiFi. בנוסף ישנם הוסטלים שיאפשרו WIFI בחינם רק באזורים המשותפים וידרשו תשלום על שימוש בחדרים.

·         שעת צ'ק אין/ צ'ק אאוט – יש לשים לב לשעות הכניסה והעזיבה של ההוסטל. וודאו שהן מתאימות עבורכם ובדקו לגבי גמישות (גם בתוספת תשלום) במידת הצורך.

·         מיזוג –  כדי להנות מלינה בטמפרטורה נוחה הן בקיץ והן בחורף, חשוב לבדוק האם יש מזגן בכל חדר.

·         מיקום – המיקום של ההוסטל הוא קריטריון חשוב במיוחד. שכן, במידה ואתם רוצים להנות במסעדה או בר בנמל תל אביב, חשוב לבחור בהוסטל שממוקם בקרבת הנמל ולא מצריך נסיעה ארוכה. במידה ואתם רוצים להנות מחופשה שקטה ורגועה, מומלץ לבחור בהוסטל שרחוק מכבישים ראשיים או מקומות רועשים.

·         חניה קרובה – מצוקת החניה בתל אביב ידועה ומוכרת לכולם. לכן, במידה ואתם מתניידים עם רכב, חשוב ביותר לבדוק האם ישנה חנייה שקרובה להוסטל והאם היא בתשלום.

·         מחיר – לרוב, כסף הוא המרכיב המשמעותי ביותר בבחירת הוסטל.  קחו בחשבון שבמקרים בהם ההוסטל ממש זול, הדבר עשוי לפגוע באיכות ההוסטל ורמת החדרים.

·         תודעת שירות של הצוות – תמיד נחמד לבחור בהוסטל שבו הצוות ידידותי ומעניק שירות אדיב לאורחים. 

 

 

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

אסטרטגיות יעילות לקידום דף נחיתה

בעולם השיווק הדיגיטלי המשתנה ללא הרף, המשמעות של אופטימיזציה לדפי נחיתה חשובה ביותר. בתור המרכיבים המרכזיים של מסעות פרסום שיווקיים,