למה כל כך כיף לטוס במחלקה ראשונה?

רוב האנשים טסים בדרך כלל במחלקת תיירים, ומרשים לעצמם רק לחלום על שדרוג למחלקה ראשונה, מחלקת עסקים או כל מחלקת פרימיום אחרת. אם גם אתם כאלה, האם אתם בכלל יודעים מה אתם מפספסים?

בין אם בעזרת נקודות שצברתם בכרטיס אשראי נקודות טיסה שלכם, או שתשיגו כרטיס טיסה משודרג בדרך אחרת – אלה הדברים אליהם אתם יכולים לצפות מחוץ למחלקת התיירים.

בידוק ביטחוני מהיר יותר

האם אי פעם הגעתם לשדה התעופה מאוחר מהצפוי והייתם בתור ארוך במחסום הביטחוני? בטוח שכן, ואנחנו בטוחים שתסמכו להימנע מכך בטיסה הבאה. עבור נוסעים במחלקה ראשונה, קצין מיוחד אחראי על בדיקת המסמכים וביצוע הבידוק. מכיוון שמעט אנשים נוסעים בתנאים נוחים, אין צורך לעמוד בתור. כלומר, תוכלו לחסוך זמן, מתח ולחץ, להגיע לשער הנחת ולאכול או לקנות משהו לפני העלייה למטוס.

שליחת מזוודות בחינם

דמי כבודה יכולים להיות משמעותיים מאוד, ולנפח את עלות הטיסה שלכם. בעת טיסה במחלקה ראשונה, ניתן לשלוח מספר מזוודות ללא תשלום, וכן מקבלים תוספת מטען ומטען יד גם עבור המטוס. התנאים משתנים בין החברות והמחלקות, אבל אין ספק שתוכלו לחסוך בהיבט הזה, וגם להיות רגועים שהציוד שלכם מאוחסן במטוס בתנאים נוחים ונגישים.

מושבים גדולים ומרווחים

מושבים במחלקה הראשונה מציעים משענות ראש וידיים נוחות, והרבה מקום נוסף כדי להכיל מחשבים ניידים, משקאות או ספרים, הודות לשולחנות גדולים ורחבים. בנוסף, בוודאי תעריכו את ההזדמנות להתכרבל במושב המרווח ולהישען קצת יותר ממה שאפשר במחלקה רגילה.

משקאות אלכוהוליים (לרוב) בחינם

עבור נוסעי מחלקה ראשונה, משקאות אלכוהוליים הם בדרך כלל בחינם. אז שבו, תהנו מהמשקה האהוב עליכם, רק שימו לב שאתם לא מגזימים. כמו כן, אל תשכחו לשתות מספיק מים, אם אינכם רוצים להגיע ליעד שלכם במצב לא אופטימלי.

חטיפים וארוחות בחינם

נשנושים טעימים – כמו חטיפי גרנולה וצ'יפס, ממתקים ופירות – אופייניים מאוד במחלקה ראשונה. בנוסף להם, תיהנו מארוחות ברמה גבוהה מאוד, שיגרמו לכם לשכוח כל מה שחשבתם על אוכל במטוסים. כל ארוחה כוללת מנה ראשונה חמה, לחם וקינוח. אם יש לכם חששות או הגבלות תזונתיות, תיידעו את חברת התעופה מראש, כדי שיוכלו לארגן במיוחד עבורכם ארוחה מתאימה.

מבחר המנות המוגשות בדרך בלתי מוגבל, והאוכל מוכן על הסיפון לפי מתכונים שפותחו על ידי שפים.

בידור על הסיפון

אחד היתרונות של טיסה במחלקה ראשונה הוא מגוון רחב של בידור. כל נוסע ונוסעת במחלקה ראשונה יכולים להשתמש במערכת בידור אישית כדי להעביר את הזמן בטיסה ארוכה. המערכת כוללת טלוויזיה גדולה עם מספר עצום של סרטים, סדרות, משחקי מחשב וכו'. לרוב גם יש גישה לאינטרנט.

זה הזמן לבדוק האם ואיך כרטיס אשראי נקודות טיסה יכול לעזור לכם לשדרג, ולהתחיל להתרגש לקראת החוויה הייחודית.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

אסטרטגיות יעילות לקידום דף נחיתה

בעולם השיווק הדיגיטלי המשתנה ללא הרף, המשמעות של אופטימיזציה לדפי נחיתה חשובה ביותר. בתור המרכיבים המרכזיים של מסעות פרסום שיווקיים,