קמפיין פרסום בפייסבוק עם רימרקטינג וכלים מתקדמים

כל בעל עסק יודע שהפלטפורמות הטובות במיוחד כיום לצורך שיווק ופרסום העסק שלו, הן הרשתות החברתיות. הרשתות החברתיות, כאשר הבולטות ביותר הן פייסבוק ואינסטגרם, יכולות להיות כלי שיווקי יעיל מאוד, כאשר יודעים לנצל את יתרונותיהן ולהשתמש בהן בצורה נכונה. אחד מהפרמטרים החשובים ביותר בכל הליך השיווק של כל עסק, הוא הרימרקטינג. אז מהו בעצם רימרקטינג?

בגדול, רימרקטינג הוא פנייה ללקוחות שלכם אשר ביקרו באתר של העסק, אך לא ביצעו בו פעולה כלשהי כגון: רכישה מהאתר או השארת פרטים באתר.

כל הלקוחות מסוג זה מוגדרים כלקוחות פוטנציאליים של העסק שלכם והרימרקטינג בעצם מביא לתודעתם של לקוחות מסוג זה, את האתר של העסק ואת העסק. זאת, על מנת שכאשר יחליטו בכל זאת שהם זקוקים למוצר או שירות כלשהו אותו מספק העסק שלכם, הם יפנו לאתר של העסק בכדי לבחור בשירות או במוצר המבוקש להם.

כיצד פועל הרימרקטינג

מערכת האתר שומרת את כתובת ה-IP של כל לקוח אשר נכנס אל האתר ולא מבצע בו פעולה כלשהי. לאחר שהלקוח נטש את האתר, הוא ימשיך לקבל הודעות שיווקיות מהעסק, אשר יביאו לתודעתו את העסק שוב ושוב. לרוב, פעולה זו תגרום ללקוחות פוטנציאלים לחזור שוב לאתר כאשר הם יחליטו לרכוש את המוצר או השירות אשר חיפשו מלכתחילה ולרכוש אותו באתר העסק.

רימרקטינג ברשתות חברתיות

רימרקטינג ברשתות החברתיות ובפרט ברשת החברתית הפופולארית ביותר כיום, הלא היא: פייסבוק, הוא תהליך המאפשר פרסום בפייסבוק של מודעות אודות מוצר או שירות של העסק שלכם, בפיד של גולשים שונים אשר הביעו עניין בעבר במוצר או שירות כלשהו באתר או פשוט ביקרו באתר.

מהו פיקסל בפייסבוק ולמה משמש

הפיקסל הוא מקטע קוד קצר אותו אנו נדרשים להטמיע באתר או בדף הנחיתה שלנו. מה שהפיקסל עושה הוא בעצם ליצור חיבור רציף של מידע בין מה שקורה בפייסבוק, או יותר ספציפית – במערכת הפרסום הממומן בפייסבוק, למה שקורה מחוץ לפייסבוק, כלומר באתר או דף נחיתה חיצוני.

באמצעות השתלת פיקסל פייסבוק בדפי האתר, ניתן יהיה לזהות משתמשים בעלי דף פייסבוק, אשר ביקרו באתר או ביצעו בו פעולות שונות. הפיקסל איננו נראה לעין הגולשים, אך הוא בכל זאת יכול לזהות כל גולש בעל חשבון פייסבוק אשר מבקר באתר. כל גולש בעל חשבון פייסבוק המזוהה על ידי אותו קוד, נכנס לקטגוריית: "קהל מותאם אישית", אשר יוכל להיות קהל היעד בכל קמפיין פייסבוק שתבחרו להריץ.

ניתן למיין כל גולש לקהל מוגדר אישית, באמצעות איסוף נתונים שונים אודותיו כגון: באיזה דפים באתר הוא ביקר, האם הוא ביצע פעולה כלשהי באתר ועוד. לאחר שמגדירים קהל מותאם אישית או מספר קהלים מותאמים אישית בהתאם לנתונים שונים ונאספים בכל אחד מהם גולשים, ניתן להתחיל לשלוח מודעות שונות לכל קהל, המתאימות לו באופן ספציפי.

הפיקסל קיים לאורך כל הקמפיין

כל עוד הקמפיין ממשיך ואתם רוצים למקד את קהל היעד ולייעל את הפרסום בפייסבוק, אתם יכולים להשאיר את אותו הפיקסל באתר, ללא שינוי וללא הפרעה. המצב היחיד שבו תרצו להוריד את הפיקסל יהיה אם תרצו להפסיק לאסוף מידע על הקהל שלכם מכל סיבה שהיא.

יש לציין כי אתם יכולים להטמיע את הפיקסל במספר נכסים דיגיטליים בו זמנית. הפיקסל אינו חד פעמי ויכול להיות גם באתר, גם בדף הנחיתה ואם יש לכם נכסים דיגיטליים נוספים שיש לכם גישה אליהם, גם שם. עוד יש לציין כי אם כל נכס עוסק בתחום אחר (למשל, אם אתם גם יועצים וגם נגרים חובבים שמוכרים את היצירות שלכם) אין כל סיבה להשתמש באותו קוד כיוון שכך אתם עלולים לפגוע בנתונים שנאספים.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

אסטרטגיות יעילות לקידום דף נחיתה

בעולם השיווק הדיגיטלי המשתנה ללא הרף, המשמעות של אופטימיזציה לדפי נחיתה חשובה ביותר. בתור המרכיבים המרכזיים של מסעות פרסום שיווקיים,