שיווק בוואטסאפ

הקדמה: מדוע כדאי להשתמש ב-WhatsApp ככלי שיווקי

WhatsApp היא אפליקציית ההודעות הפופולרית ביותר בעולם עם יותר ממיליארד משתמשים פעילים בחודש.

אפליקציה זו עלתה על פלטפורמות מדיה חברתית אחרות כמו פייסבוק, אינסטגרם וטוויטר מבחינת פופולריות.

ה-WhatsApp Marketing: מאמר מבוא ייתן לך טיפים כיצד להשתמש באפליקציה זו כדי לקדם את העסק שלך.

הקדמה: WhatsApp עלתה על פלטפורמות מדיה חברתית אחרות כמו פייסבוק, אינסטגרם וטוויטר מבחינת פופולריות. מאמר זה יספק טיפים כיצד תוכל להשתמש בפלטפורמה זו כדי לקדם את העסק שלך.
למידע מורחב אודות שיווק בוואטסאפ,דיוור בוואטסאפ, בוט לוואטסאפ מומלץ לבדוק ב- ezsend.co.il

WhatsApp היא אפליקציית הודעות פופולרית שאנשים משתמשים בה כדי לשוחח עם חברים ובני משפחה. לוואטסאפ יש גם גרסה עסקית, כך שתוכל לשוחח עם לקוחות מבלי למסור את המספר האישי שלך.

אז למה כדאי להשתמש בוואטסאפ ב-2018?

1) אינך צריך למסור את המספר האישי שלך – זה נהדר לעסקים כי זה אומר שאתה לא צריך לדאוג שאנשים ישמיעו לך דואר זבל או ינסו למכור משהו. זה גם אומר שצוות שירות הלקוחות שלך לא צריך לדאוג לקבל שיחות מלקוחות זועמים שמנסים ליצור איתך קשר.

2) זה בחינם – אם אתם מחפשים אפליקציה שלא תעלה כלום, אז וואטסאפ היא האחת בשבילכם. אתה יכול לשלוח הודעות, תמונות, סרטונים והודעות קוליות ללא הגבלה מבלי לדאוג לשלם כסף נוסף בכל חודש.

3) זה קל – בניגוד לאפליקציות הודעות אחרות כמו Facebook Messenger או Skype, WhatsApp היא מאוד פשוטה וקלה לשימוש

מבוא

WhatsApp היא פלטפורמת מדיה חברתית שקיימת כבר 10 שנים. יש לה למעלה מ-1.5 מיליארד משתמשים פעילים חודשיים והיא אפליקציית ההודעות הפופולרית ביותר בעולם.

משתמשים בו אנשים מכל תחומי החיים, מסלבריטאים ועד פוליטיקאים ועד לאדם היומיומי שלך ברחוב. אין זה פלא שמשווקים מתחילים לשים לב לפלטפורמה הזו וכיצד הם יכולים להשתמש בה כדי להתחבר ללקוחות שלהם בדרך חדשה.

שיווק בוואטסאפ יכול להתבצע בשתי דרכים: באמצעות פוסטים אורגניים או באמצעות קידום בתשלום.

WhatsApp היא אפליקציית המסרים הפופולרית ביותר בעולם עם יותר מ-1.5 מיליארד משתמשים פעילים, והיא הפכה לכלי שיווקי רב עוצמה לעסקים.

אסטרטגיית השיווק של וואטסאפ כוללת הבנה ברורה של מה הלקוח רוצה, הבנת נקודות הכאב שלו, פיתוח אסטרטגיה להגיע אליו על בסיס קבוע וידע למדוד הצלחה.

נדון כיצד לבנות אסטרטגיית WhatsApp עבור העסק שלך במאמר זה.

כיצד מותגים יכולים להשתמש בממשק הצ'אט ב-WhatsApp כדי להגיע ליותר אנשים

הממשק מבוסס הצ'אט של WhatsApp אפשר למותגים להגיע לקהל חדש. הממשק מעוצב בצורה כזו שקל יותר למשתמשים לשוחח בצ'אט עם חברים, משפחה ועסקים. מותגים יכולים להשתמש בתכונה זו כדי ליצור צ'אטים קבוצתיים שבהם הם יכולים להשתמש למטרות שיווק.

לדוגמה, אם יש לך מכירה קרובה, תוכל ליצור קבוצת WhatsApp הכוללת את הלקוחות שלך ולשלוח להם עדכונים על המכירה באמצעות אפליקציית WhatsApp. זה עוזר לך לבנות קשרים עם הלקוחות שלך על ידי מתן הצעות והנחות בלעדיות.

WeChat Marketing היא צורת שיווק פופולרית מאוד בסין. זה עזר למותגים להגיע ליותר אנשים, במיוחד לאלה שאינם פעילים במדיה החברתית. זוהי צורת שיווק אישית יותר שכן היא מאפשרת למותגים לתקשר עם הלקוחות שלהם על בסיס אחד לאחד. WhatsApp Marketing דומה בכך שהוא מאפשר למותגים לתקשר עם הלקוחות שלהם אחד לאחד. ההבדל הוא ש-WhatsApp Marketing משתמשת בממשק הצ'אט במקום בממשק WeChat, כך שלמותגים יש את היכולת לשלוח הודעות בכמות גדולה ולייבא רשימות של אנשים ממקורות אחרים כמו רשימות אימייל או מסדי נתונים של CRM.

מאמר זה יבדוק כיצד מותגים יכולים להשתמש בממשק הצ'אט של WhatsApp כדי להגיע ליותר אנשים וכיצד הם יכולים לייבא בכמות גדולה רשימות אנשים ממקורות אחרים כגון רשימות דוא"ל או מסדי נתונים של CRM.

מה המשווקים צריכים לדעת על תכונת הסטטוס החדשה ב-WhatsApp 

תכונת WhatsApp Status היא תוספת חדשה לאפליקציה המאפשרת למשתמשים לשתף את חיי היומיום שלהם עם חברים ובני משפחה. משווקים יכולים כעת לקדם את המותגים שלהם בפלטפורמה החדשה הזו.

אם אתם מחפשים דרך להגיע ללקוחות שלכם, תכונת WhatsApp Status היא מקום מצוין להתחיל בו. זה יכול לשמש כהרחבה של מאמצי השיווק הנוכחיים שלך ויעזור לך להגיע ליותר אנשים בפחות זמן.

משווקים כבר משתמשים בוואטסאפ ככלי שיווקי. עכשיו זה נעשה אפילו יותר קל עם תכונת הסטטוס החדשה ב-WhatsApp. משווקים צריכים לדעת על התכונה החדשה הזו ועל העדכונים שהיא מביאה איתה.

תכונת הסטטוס החדשה ב-WhatsApp מאפשרת לך לשתף את המיקום, התמונות, הסרטונים וההודעות שלך עם אנשי הקשר שלך. זה גם מאפשר לך לערוך את תמונת הפרופיל ותמונת הרקע שלך. אתה יכול גם להוסיף מדבקות לתמונות או לסרטונים לפני שיתוףם וכן לשנות את הגופן של הודעות טקסט בצ'אטים.

כדי להשתמש בתכונה זו, עליך לעדכן את תוכנת הטלפון שלך לגרסה העדכנית ביותר של גרסאות אנדרואיד 2.18 או iOS 11 ומעלה.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

אסטרטגיות יעילות לקידום דף נחיתה

בעולם השיווק הדיגיטלי המשתנה ללא הרף, המשמעות של אופטימיזציה לדפי נחיתה חשובה ביותר. בתור המרכיבים המרכזיים של מסעות פרסום שיווקיים,